its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

tisdag 2 juni 2009

Fix This Petite Machine



Om DU inte gillar detta, så gillar du helt enkelt inte musik.



Jag ser på scrubs och tänker att alla borde ha en vän som Carla. Right?
Som slår en på armen när man är påväg att göra något dumt. Och som tar en ner på jorden när man svävar iväg på dumma vägar. Och som peppar en när man behöver pepp.
På riktigt så är det ett mina mål i livet att känna att jag är den personen för någon annan.





.

1 kommentar:

Anonym sa...

sigur och amelie. fint som smör.

hur är allt med dig?

nu ska jag lyssna på klippet du lagt upp och se om jag överhuvudtaget gillar dig, eller inte (dvs gillar jag inte din musiksmak kan jag heller inte gilla dig.)

blåser det hos dig?

jag blåste nästan ner i vattnet förut. får fan lägga på mig några kilon & sluta mesa mig!

hoj. c.

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.