its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 11 juni 2009

Everywhre you go is swirlin´, everything you say has water under it.





Mmm, saker av värde resp. inte av värde VOL-2
Med kloka gästtillägg av en cooling.

Saker av värde VOL2
- Saker som man saknar, alltid av värde sånt. Saknad är en bra drivkraft.
- the National - Boxer & Alligator .
- Svensk sommar, på gott och ont .
- Douglas Copland .
- Scrubs.
- Vin som man spiller på gräs, men som man bara skrattar åt, du vet, veeeerkligen skrattar åt.
- Soffor som man inte lämnar på en hel söndag.
- Pill i håret.
- Jag skrev ungefär 20+ saker till, men alla kändes galet kliché, då fatta ni hur dåliga de var (om du jämför med de kliché-grejerna som jag annars skriver)

Saker utan värde VOL2
- Cykeltjuvar.
- Stress-utan-sans-dagar, typiskt tisdagar, då man bara släpar sig med i tempot.
- Sura grannar som inte ens vill hälsa när man möter dem i trappan.
- Balkong-brist
- Folk som har ihjäl annat folk, alla sorters "ha ihjäl"
- Sa jag cykeltjuvar???
- Människor som ALLTID svara Bra på frågan: "hur är det med dig? på riktigt?" , Så kan det inte vara

1 kommentar:

bea sa...

hihihihihihi

allt jag har att säga om saken

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.