its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

måndag 29 juni 2009

Men in hats




Jag är pepp och glad. Nästan obeskrivligt. Jag längtar efter semestern nu. Intensivt.
Inte långt kvar.
Vart skulle jag nu? Jo, typ Kayman Islands. Kind of.
Och gräsmattehäng med öl och kubb. Kanske lite brännboll, men inte för mycket, blir det för slitigt. Semester ska inte vara slitigt.

Dessvärre kanske jag kommer dö i värmeslag innan den börjar. Idag promenerade jag hem från jobbet i 330gradC.
Thats like sjukt varmt. You know?

Nu ska jag springa i solen. Jag kommer kanske dö. Minst.
Har du någonsin sprungit på landet, i solen med Radioheads - "No Suprises" på iPoden.
Inte?
Då har du aldrig varit vid liv.



.
.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.