its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 25 juni 2009

Cayman Islands




Jag vill säga lite försiktigt att jag ÄLSKAR svensk sommar.
Hör ni det!?
Det är det mest underskattade som finns.
Jag älskar att det kan vara kvävande varmt en dag för att sen tvärvända och vara smågrått och blåsigt ett par dar, för att sen vända iiiiiigen. Ja, ni förstår. Youve been there, done that.
När ni säger "aha, så det här är svensk sommar" och fnyser. Jag fnyser åt er. Om inte variationen i sommaren här skulle finnas, då skulle jag dö. Rakt av.

efter lunch drömde jag om att åka till Cayman Islands.
Men jag ångrade mig. Det är inget för mig.
Vem skulle jag åka med?


.
.

4 kommentarer:

bea sa...

jag följer med



if only they could see, if only they had been here
they would understand, how someone could have chosen
to go the length I've gone, to spend just one day riding
holding on to you, I never thought it would be this clear

P sa...

Woho.
När åker vi?

bea sa...

nu nu vi åker nu!

P sa...

Taget.

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.