its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

lördag 6 juni 2009

Just Friends







herrejävlagud vad jag saknar dig just idag.

.



Just idag borde du sitta här vid bordet, och halvligga här i min soffa, och klaga på töntiga TVprogram och säga åt mig hur fånig jag är med mina musikval.

Men du är någon heeeelt annan stans.
Ska´re va så`
Vafan?

Men jag vet nog, "innest inne" why.
För ett ögonblick tänkte jag att vi, jag och du, var HELT perfekta ihop.
Men idag blev det andra tider, och vi är inte i samma rum längre.
Tids-rums-förskjutningen skulle vissa skylla på, men jag pratar bara om kosmos och sånt.
Det är kod för: Jag har ingen aning. Men jag önskar du satt precis här bredvid.
Yep!

Ett sånt där sjukt givande o fint samtal igen. Minns du?
Jag minns.

Men du minns inte ens.

Det är helt galet, eftersom du kanske sa de finaste sakerna som någon EVER har sagt här.
Men du kan inte se det här, eller läsa det här.

Låt oss låtsas.
Fan vad jag låtsas nuföriden!

1 kommentar:

patricia sa...

Vad fint. :D

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.