its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 18 juni 2009

John was a genius, Ringo was the worst drummer ever.





Midsommar Smishommar.

Jag vill fira midsommar på en ö i skärgården i solsken med mina bästaste vänner. Och dig...... och kanske kanske kanske Bob Dylan.
Där ska vi dricka billig import-öl, lyssna på Klaras pinsamt dåliga, men coola, spotifylistor. Tänka att det var bättre förr, men sen ändra oss och högt proklamera att det är bättre SENARE, och att allra bäst, det är det NU.

Vem vill ni fira med???


.


.

3 kommentarer:

bea sa...

det där lät ju helt fantastiskt...

c sa...

min älskade snubbe, mina älskade fina vänner, min familj. och definitivt chloe sevigny.

istället ligger jag nerbäddad framför jimmy kimmel och somnar vilken sekund som helst. imorgon börjar jag jobba prick 07. det kommer bli tungt men jag får helt enkelt gå med peppande musik i öronen så ska det nog gå.

hoppas du har en trevligare midsommarafton än mig.

godnatt P.

c sa...

ursäkta mina meningsbyggnadsfel men jag ser i kors såhär dags.

once again,

nighty.

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.