its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

söndag 31 maj 2009

Fair enough.





Ok, såhär är det.


42. Om kaffe inte är svart som asfalt så är det inte kaffe.
43. No Direction Home är också namnet på en vacker film om Bob Dylan.
44. I vissa lägen gillar jag att dra igång debatter/diskussioner som jag VET att jag kommer förlora.
45. Skulle vilja lära mig att fotografera! Bra alltså.
46. Tycker att Garden State är den förmodligen finaste filmen som finns. Eller så blandar jag ihop det med min crush på Natalie Portman.
47. Tycker att vintern är bästa årstiden, men att parkhäng (på sommaren) är den enskillt finaste företeelsen på året.
48. Är nyfiken på olika saker till den grad att ett riktigt fokus hade varit på sin plats.
49. Jag har en burk med 2000:- i mynt. Ska växla in dem någon dag och köpa något riktigt kul, kanske en flygbiljett.
50. Har en kompis som är professionell idrottsman.
51. Har en kompis som är läkare, som lagar människor.
52 Har en kompis, som var finaste i världen, men som inte lever längre.
53. Jag dricker bara te när jag är förkyld, vilket lett till att jag förknippar te-smak med feber.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.