its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

lördag 9 maj 2009

Racing like a pro





Jag förstår egentligen inte varför jag inte ringer oftare.
Det är förmodligen för att jag inbillar mig att du misstänker några dumma baktankar från min sida. Men så är inte fallet. Men hur fanken skulle jag förklara det för dig? Tänk ut den konversationen! Gör det! Maila den till mig.

Ikväll sa någon annan en väldans fin sak till mig. Som gjorde att jag log ganska länge. Säkert ganska dumt egentligen.
Men jag vill att folk ska lita på mig. Eller nej, det är skit samma.
Jag vill att DU ska lita på mig!!!
Its what is as-viktigt!

2 kommentarer:

patricia sa...

Vilken fin blogg. Den finaste jag sett på länge.

RoyalPostalService sa...

åh, vad snällt sagt.
Tack!

/P

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.