its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 28 maj 2009

Sanningen om oss, 2

List-bonanza!

19. Vill lära mig att åka longboard.
20. Kan inte sjunga...alls.
21. Är musikalisk.
22. Brutit tummen 2 gånger under fotbollsmatcher.
23. Är helt maniskt besatt av tennisspelet i min mobil.
24. Överdoserar kaffe iaf en gång i veckan med mellanbra följder.
25. Jag gör ingenting förrän det i princip är för sent.
26. Har en lång utbildning, som med korten på hand, borde varit lite kortare.
27. Min första riktiga förälskelse hette Emma.
28. Det finaste konsertminnet är Counting Crows på Cirkus för typ 5 år sen eller så.
29. Jag har inte haft batteri i min cykellampa på flera år.
30. Jag cyklar förbi utanför en polisstation varje dag, oftast flera gånger.
31. Det ligger 4 frisörsalonger i huset som jag bor i.
32. Tvivlar alltid på folk som är tvärsäkra på saker, tror alltid att de döljer något.
33. Haft 2 skivkontrakt
34. Blir galen på pryl-hysteri omkring mig. Who cares about you supermegabrödrost/plasmaTV/GPS/iPhone/piffigaDörrmatta/whatever. Skaffa grejer som skapar eller betyder något istället.

35. Ser nästan bara nyheterna på TVn. Laddar ner de serierna som är fina.
36. Spontanstädar aldrig hemma. Iställer bjuder jag hem folk när det blivit stökigt, då mååååste jag städa. Praktiskt!

37. Drömmer ofta om ljud.
38. Jobbar med någon kreativt, men ändå konstruktivt.
39. Älskar debattprogram.
40. Glädjer mig åt människor med karaktär, även om de bara är påhittade.
41. Gör en massa spotifylsitor åt fina människor, men vågar nästan aldrig skicka dem, när jag tänker på att de kanske inte kommer gilla dem



.

1 kommentar:

bea sa...

bea likes this

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.