its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

tisdag 26 maj 2009

Sanningen om oss del.1

lista
ingen ordning, ingen klar tanke
listan är lång.... men här kommer del1

1. En gång blev jag kvarglömd på en skolresa.
2. När jag var 14 ville jag ha långt hår, men orkade aldrig spara ut det.
3. Är nästan barnsligt förtjust i lampor.
4. Jag minns aldrig låttitlar, men vet alltid från vilket år albumet är.
5. När jag var liten runt 5 år fick jag ett jack/ärr i pannan efter att ha vält ner en talrik från ett bord.
6. Jag gillar att fiska, men tycker synd om fiskarna
7. Gillar inte att hoppa/dyka ner i vatten. Har aldrig gjort.
8. Kan alla scrubs-dialoger utantill.
9. Är besatt av pennor, alla sorter.
10 Har 2 vänner som är poliser.
11. Får lätt prestationsångest.
12. Har flyttat i snitt en gång per år sen jag flyttade hemifrån.
13. Har tappar alltid bort saker, o hittar dem på konstiga ställen. Tex: tandborsten i kryddskåpet eller tandkräm i kylen.
14. Är förtjust i att powernappa.
15. Gillar personer som kan uttrycka sig snyggt i skrift.
16. Gillar personer som kan uttrycka sig fängslande i tal.
17. Tycker det är skönare att sova i soffor än i sängar.
18. Vet oftast inte vad jag vill.

1 kommentar:

bea sa...

känner igen mej i punkterna 11 till 18.
eller kanske inte 17. min säng slår vilken soffa som helst.

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.