its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

onsdag 24 december 2008

whether you care, or do not






det är , utan undantag sjukt att sitta och youtuba morrissey-låtar sent på julaftonskvällen.

THE MORE YOU IGNORE ME THE CLOSER I GET

sjunger han, och jag tänker samma sak.

mhm

you´re wasting your time

fan vad jag lever i den texten ibland.

"I am now
A central part
Of your minds landscape
Whether you care
Or do not
Yeah, Ive made up your mind

The more you ignore me
The closer I get
Youre wasting your time
"

jag blir peppad av ledsama låtar.
såÄreBara
deal with it

god jul. vi ses på andra sidan

1 kommentar:

Anonym sa...

god jul royal! (jag har inte tagit mig friheten att fråga om ditt namn?) hoppas du haft det fint. vi har ingen snö. det förstör mycket. har ni snö? kram c

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.