its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

onsdag 10 december 2008

du är mänsklig



Vet ni vad?

http://www.aftonbladet.se/kultur/article3955579.ab


Jag tycker det är bra för oss att läsa om offentliga människor som krisar.
Eller kanske inte att andra krisar, det är enbart o-kul.
Men att kunna prata om det.
Nu är killen på bilden kanske inget klockrent exempel, då han samtidigt vill prångla ut sina nya bok genom artiklar som de där.

men andra.
när jag hade det tufft för ett par år sen.
shit, minns det som igår.
en sjukt oväntad person med mycket autoritet, satte sig och visade sig mänsklig och sårbar en stund.
Bara för att det syntes på mig att jag behövde förstå att alla är mänsliga. Någonstan, någongång.

det var lite vackert.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.