its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

onsdag 10 december 2008

How to save a life





Hur gör man egentligen?

Helst vill jag bara komma förbi och rycka upp dig från allt skräp runt dig som du brottas med.
Vi kan väl åka iväg?
Vart vill du?
-Varmare ställe kanske?
-Nejnej! , inget sånt tjafs. Vi ska till vargavintern!, i norr.
-Meh, fryser vi inte då? Askallt ju.
-Nej, vi fryser inte. Jag vet att du brukar frysa, men det är slut på det nu.
Vi ska till värmen i norr.

till snöbollar och fantastiska äventyr, thats what.

-och du, du ska ta med dina vantar, de där skitsnygga hemgjorda. De mest perfekta vantarna någonsin. I hemlighet ville jag ta en av dem, och ge dig min blå istället. OK?
-okay
-Vi ses om 20! Jag ringer när jag är utanför!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.