its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

tisdag 30 december 2008

If you´ll hang behind it will hit me instead

Mario Cart Love Song


( via C)


fiiiiiiint

det är något annorlunda med helt vanliga människor, som du och jag, som skriver såna låtar, än när miljonärer gör det. personligt. mhm
men kanske ändå inte. Men jag inbillar mig det ändå.
hindra mig om du kan.

jag är töntig.
mhm
godamn töntig
hindra mig om du kan




om du vill.
och kan


jag gillar mest när han sjunger: "Lets go again"
just det ringar in mig så jäkla hårt.

1 kommentar:

Anonym sa...

the finish line
is just around the bend
i'll pause this game
so our love will never end
let's go again...

den är så vacker!

hur var din nyårsafton? min var tragikomisk. jag drack champagne och njöt av fyrverkerier, åt hamburgare med klasskamrater från internationella programmet, gick på en knasig efterfest och drack gin och spelade fia med hutt. sedan vandrade jag hem till mitt och försökte läsa lite italienska vogue, drack ett till glas vitt och somnade till sigur rós. det enda jag saknade igår var mina två bästa vänninor och han.. ja du vet han. han som får hjärtat att slå trippelslag.

nu ska jag kolla på amélie från montmartre och dricka kaffe och äta en chokladbit.

först MKLS en gång till..

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.