its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

lördag 13 december 2008

imorgon käre läsare





jag uppskattar dig. typ.

jag har just stått typ 50 min på min snöklädda balkong och saknat dig.
min kroppstemperatur är npg 15 grader nu.
en halv grad per minut?
det är de allra sista minutrarna, imorn börjaj jag glömma dig.

imorn och 100 dagar till

har du något att säga?
säg till någon som bryr sig.

jag bryr mig.
jag kommer tillbaka om du ens så bara hintar något.
så genomkorkad är jag.

jag hatar mig, tror jag bestämt
jag ska aldrig mer göra något.
inget är värt det här.
inget.
3e timmen nu.

jag sover inget numer.
det är bara på grund av dig.
7e dagen utan sömn
jag behöver hjälp. men kan inte fråga.

nu dör jag lite.
jag är död.
om jag någonsin haft en själv, så är den borta nu.
ihjälfrusen.
ihjälförsökt.
ihjälprövad

inget mer.

skiiiiiiiiiit.

om jag inte hör av mig något mer.
leta inte för länge.
ni hittar mig kanske inte ändå.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.