its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

fredag 5 december 2008

the places you´ve come to fear the most





Vilka ställen skrämmer dig mest?
Antar att många skräms av kyrkogårdar. Inte bara på natten sådär Stephen King-läskigt. Utan på ljusa dagen också.

Andra skrämms av dörrhantagen på arbetsförmdlingen. Jag tror det.
Eller om det måhända kan vara känslan när man tar i handtaget, tar en djupt andetag, och öppnar dörren till zombievärlden som dörren bevarar bakom sig.
jag vet inte. jag har aldrig varit där.

jag? jag skräms jättemycket av en korridor där jag varit många gånger. Bara lukten där gör att jag får prestationsångest. Ett tag för ett par år sen var korridorens doft av papp, smuts och svarta-tavlan-damm lite peppande. inte nu längre.
jag är glad åt att jag inte släpar mig dit var 8e vecka längre.

Nu är allt annorlunda.
Har hittat nya ställen att peppas vid.
.
.
.
och skrämmas av


how about you?

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.