its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 18 december 2008

jag är trött på låtsatsgrejer

bild: kimberlyrenee



jag är sjukt trött på att så mycket ska spelas i livet.

"nej, jag kan inte ringa nu, bäst att vänta tills imorn, annars verkar det konstigt"

"måste vänta med att skicka det där perfekta sms-et imorn istället för nu. Verkar skumt att skicka det nu kl4 på morgonen" fastän det är helt perfekt

"kan nog inte säga nu att jag är sjukt glad att han/hon är så himla fantastisk och borde bli årets person 2008". vem säger sånt när man känns något typ 10 timmar totalt?

jag är trött på falska blygsamheter
jag är trött på sociala spel
jag försöker bryta de där jäkla reglerna ibland.
Då går det i regel åt skogen.
Folk blir misstänksamma ibland åt sånt.

Ibland förbannar jag mig för att jag borde fattat det, och skulle gjort som man borde -
Ibland ler jag för mig själv och är glad, och tror att de kanske inser det stora i mina konstiga gester.

jag önskar någon sa till mig att jag var helt fantastisk efter att ha kännt mig i tio timmar totalt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

föstår dig precis!Du beskriver det så bra, tack!

b. sa...

jag har läst din blogg i kanske två timmar exakt. och jag tycker redan att du är alldeles fantastisk.

RoyalPostalService sa...

b.
Vad otroligt snällt och fint sagt.
Det finaste around here. ever

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.