its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

onsdag 8 april 2009

Trötthetens svamlande

Jag sitter sent på kvällen och jobbar.
The sweet life of "jobbar hemifrån idag".
Skitsnack.

Men Jens Lekman håller mig sällskap. Live via spotify då såklart.
Ingen annan. Idag.

Jag vill göra allt annat än just jobbet just nu.
Påsken kan kvitta. Men några finfina människor kommer till stan över helgen.
Och jag tänker mest på dem.

Och på dig. På ditt kalas, och vad som kommer hända där.
Men jag tror jag vet.

Förlåt, jag är för trött. Och har kaffedarrande händer nu.
Klockan är 2230, och jag har druckit en termis kaffe den senaste timman.
Smarto P!

I dreamt I was an architect.
Yes.

1 kommentar:

Camilla sa...

hallå vad underbart det kändes med den absolut FÖRSTA kommentaren i min lilla osynliga blogg. känns nästan magiskt. gjorde min trista torsdag mycket-understryker-mycket roligare!

hur mår du royal?

jag känner mig lite krasslig. mina väninnor ska grilla och dricka vin men undertempererade jag håller mig nog inne.

nu ska jag fortsätta mitt projekt "göra minsta möjliga" dvs lyssna på the shins, dricka kaffe och mysa i min säng.

macbook jag vet jag vill jag borde! soon enough i will. oui.

ha det soligt.

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.