its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

söndag 12 april 2009

Precis just nu!





Precis just nu.
Typ.

Klockan är tio över 6 och jag önskar jag kunde säga att jag är så tidigt uppe på en söndag. Men sanningen är att jag inte sovit än. Kom precis hem från en tokigt fin utekväll.
Vi var hos dig som förfest. Och sen iväg på en fin konsert och sen tillbaka hos dig på en tyst och lugnaste ever efterfest.
Men fin.
Du får säga hur mycket konstigt som helst.
I dont care!

Så länge du skrattar till och pekar på mig när jag pratar osammanhängande eller töntigt.
Tillrättavisar.
Som jag brukar tycka är så jobbigt, men inte när det är du.
Du får peka hur mycke du vill så länge du kramar de bästa kramarna hejdå.

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.