its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

lördag 11 april 2009

Guest Room


BILD



Vi spelar lite olika spel du och jag.
Ikväll spelade vi lite safe båda två.
Du på ditt lite allOverThePlace-sätt, som man bara kan gilla.
Och jag på mitt mer aningslösa, konstiga sätt.

mmm


Men léenden i en trappuppgång är alltid just det.
Och söndertänka hjärnor är alltid just det.
Och ditt vänstra knä-värker & sen går du på galnaste yogan och tänker på livet.

"you´re the tall kingdom I surround.....I think I´ll better follow you around"

Du? Vad tänker du på?
Jag tror att du tänker ganska mycket. Mer än vad du ger sken av.
Jag vill tro att du ibland. Kanske på en onsdag. Tänker på mig och våra gamla vänner. Norrlänningen och 4-barnsmamman. Vi var ett jäkligt bra team en gång.
Vi och dem.
& jag o du.
En gång iaf.

Du ler.
Det gör du ofta.
Idag var det min tur att le töntigt.
Imorn är det lördag och spelplanen är öppen. Hur spelar vi?
Offencive? Defence?

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.