its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 6 augusti 2009

Thats how you fight it.......



VIA




Här är ett tips direkt från mig till dig.
Om du är kär i en tjej. Gå inte ut med henne och häng i en park, drick öl/vin och prata om allt. Jag menar verkligen allt.
Möt sedan inte upp henner kille, som du naturligvis känner sedan tidigare. Smalltalk.
Låt dem inte luta sig mot varandra rakt ÖVER dig som om du inte satt där.
Gör inte det.
Vet du varför?
Du KOMMER VILJA DÖ!!!!!!!!!!
(fler utropstecken!!!!!!!!!!!!!)


Men verkligen, jag mår fint. Verkligen.
Jag hör på Lily Alen och vill knapt längre inte ens köpa WayOutWest-biljett,
Vi borde aldrig pratat den där kvällen förra sommaren.
Alls.
Du var för full för att minnas, och jag kunde inte sova på flera veckor. Tänkte sen att det var en blessing att jag hittade dig via en gemensam vän.
Nu tänker jag inte så. Alls.
Vi borde bara gått vidare med våra liv.
Mest jag.
Du vet att jag tänker massa konstiga saker.
Men dont care.



.
.
.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.