its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

söndag 11 januari 2009

Like Coming Home






Nobody said it was easy
Nobody said it would be this hard

Typ så.
Varför indeed?

Allt är annorlunda nu.
Allt.
Varför?

Du vet nog.
Jag är som vanligt... clueless.

Fin kväll ikväll!
Nya vänner (???!!!!)
Jag hoppas och tror.

Idag tycks jag inte kunna skriva meningar med fler än typ 4 ord. Mmm, så kanske det är.
Men jag jobbar på det.
- Hur?
- Öhhh, kanske inte då
-Ljug inte.

Förlåt.

Jag vill bli någon som inte gör dumma saker.
Inte kanske alltid genomtänkt. Kanske tvärtom.
Gladare..... bättre.
Det ena ger det andra.

Klockan är sent (tidigt?) och jag måste sova.
Men först ett 30ROCK avsnitt.
Shit, jag är beroende.

WWLLD???????

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.