its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

fredag 30 januari 2009

i din skugga




det är fredag och jag ser på dokumentärer och tvättar.
oh the joys of life.

lite så.

men annars är det en fin dag. en fin vän har hört av sig och sagt fina saker.
som flera gånger förrut, och nästan alltid med en bra känsla efteråt.

imorn tror jag på kalas och fest.
verkligen.
det behövs.
för DIG!

och lite för mig.
jag lovar att stå precis bakom dig.

även om du dissar mina sms.
jag står ett halvt steg bakom dig.

ramla, och du kommer märka det.

jag stod där bakom dig sist, och du verkar tro att det var ett test, att om du föll, så skulle det vara för sista gången.
det är en grej som du inte förstår, vad gäller mig.
jag står precis bakom dig i skuggan

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.