its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

lördag 10 januari 2009

I was a boy from school



idag är jag:
glad
konstig
trött
överarbetad
underarbetad
ledsen
.
.
.
men mest glad. indeed

jag har tagit beslut idag som kommer påverka de närmaste åren på ett högst påtagligt sätt.
men egentligen... gör man inte det VARJE DAG?
varför känns idag som så jäkla annorlunda plötsligt?
har det på papper?
Jo, iofs.

commander of my own destiny
det är melodin
det och Eisturzende Neubauten - Beauty

den här veckan kom jag på en högst fin sak.
Den gamla fd. dejten U kan vara en sådär finfin människa som kan bli en sån som hänger kvar i mitt liv länge. Som en av de greatest vänner. Hoppas hoppas.
Ja, jag tror det.
Varför har jag inte sett det innan.
Kanske pga. dejt-frågetecknen.
Men nu: annorlunda

Trots att hon bygger ganska täta fasader.
Jag tror jag ser igenom.
Så är det nog.
Hon kanske lurar andra att hon inte är så himla bra på saker.
Inte mig.
Jag låter mig aldrig luras på sånt.
Det är en kvalitet jag besitter.
Jag är så glad för att det är så.

Men också en förbannelse.
Jag kommer alltid tycka att vissa är galet underbart fina.
Och deras förbannelse är att aldrig förstå vad jag menar.
Eller misstolka.

dagen youtube.
I just love it.
I was a boy from school
Once

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.