its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

söndag 23 november 2008

you know i dreamt about you, for 29 years before i saw you


faktiskt.

firmafest är konstiga grejer.
för vissa. för andra mest roliga.
jag är nöjd ändå. bra mat och bra bordplacering faktikst. vem kunde ana´t.



hur går det för dig egentligen?
jag är orolig, nästan på riktigt
förut sa du allt
nu räknar jag veckorna sen du senaste medgav att du lever.
jag tror det är 3.
om jag fick bestämma så är det 3 för många
det visar sig att jag inte har någon talan
tänk om det är JAG som inte lever
så kanske det är

kanske är det så att alla andras rörelser relativt mig ger mig illusionen av att det är JAG som rör mig, inte dem???!!
vilken tanke.

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.