its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

måndag 20 juli 2009

I think I dont get the big picture at all.





Är det ok om jag mår lite illa över att höra alla berätta om sina helt perfekt och sockersöta nya förhållanden???????????

Men bara lite. Jag glädjs något helt otroligt över att du är så himla sprudlande glad. Verkligen. Odelat. Det peppar mig vanvettigt mycket.

Men ändå.
FÅR man ens vara sånhär?????

Jag funderar jättemycket nuförtiden om att fly. Men lite osäkert från vad.
De jag gillar mest av alla, är samma personer som skrämmer mig allra mest.

Och DU, du ger min sån grym prestationsångest.
Alltid.
Kanske är det du som peppar mig uppför det jobbigaste backarna när det är motvind och alla verkar fel och aviga.

Hatkärlek. Jag är så himla trött på dig.
Vet du det? Så himla trött på dig.
På mig. BARA på mig. Enbart.

Vi spelar i olika divisioner du och jag.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.