its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

söndag 5 juli 2009

Dashboard



Igår började jag läsa en bok om rymden. Det verkar vara ganska stort det där Rymden. Ganska så jättemycket stort. Ska läsa lite mer ikväll tror jag. Kanske handlar nästa kapitel om att den är ännu större än de lät påskrinna i första kapitlet.



Top3 anledningar att semestra i rymden:
1- Du kommer aldrig till samma ställe två gånger, gör du bort dig i ett solsystem åker du bara till nästa. Easypiecey.

2- Överblick över jorden. Skulle verkligen behöva det..... i think.

3- Viktlöshet verkar sjukt kul. Iofs läser jag att man just blir...ja, just sjuk av det i början. Men som med allt annat: man vänjer sig.

Undra vilka solsystem som är bäst att besöka såhär års? Får nog läsa vidare i boken.... återkommer.

Men först ska jag gå till affären och köpa jordgubbar. Its Sunday dammit.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.