its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

fredag 27 mars 2009

i am not there


bild


Its been the blankest year!

Faktiskt.
Men ändå verkligen inte alls.
Är det logiskt?

Idag (igår) är/var en fantastisk dag.
Hade tillställning här hemma för fina och fina människor (mhm!)

Och du.
Jag är glad, verkligen glad. Att du är tillbaka här omkring.
I mina tankar. Och idag i min soffa.
Tack. Jag är tacksam.
Tack.
Du smittar.
Och det är bara positivt, men du tror nog inte det själv.
Inte än.

Hur förklarar man för någon att de borde vara i främsta ledet. Jag har nog aldrig greppat det ordentligt.
Kanske kan gå på kurs?
Men just nu spelar det ingen roll.
Jag är glad att du är tillbaka.
Bara glad.

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.