its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 12 mars 2009

I allways sleep, except now. Are you awake? Not me either!

VIA



Just nu skulle jag behöva någon bra nyhet.

Förslag på bra nyheter:


- Det perfekta jobbet hör av sig o vill ha med mig i ett coolt projekt.
- Prövningen nästa vecka (G)år vägen.
- Jag orkar höra av mig till vänner som jag borde prata med.
- Att jag kan sova igen.
- Du ringer och säger något fint. Eller skitsamma, det räcker med att du säger något alls.
- Om någon kan lösa finanskrisen så vore det lite fint, helst på en gång.
- Världen kunde vara lite mindre mörk, människor lite snällare.
- Kids i tyskland inte fick för sig att skjuta ner 15 personer i sin gamla skola.
- Att det löser sig för dig. Att du tyckte det vore tillräckligt viktigt att berätta för mig.
- Att jag kunde sluta lyssna på Cult of Luna dygnet runt. Det är inte nyttigt.

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.