its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

söndag 2 mars 2008

walking on discraceland honey


[Bild lånad: http://flickr.com/photos/7880756@N05/1229777311]

Tjo. Jomenvisst.

Jag känner mig crappy. Borde plugga inför en resttenta som går snart, men jag har bara inte orken i mig.
i dont feel like helping myself out.
det har hänt förr, med varierande resultat.

bättring krävs. jag vet det. de där sista tentorna ska ju klaras trots att jag har heltidsjobb parallellt.

igår satt jag och nojade över att kanske ringa en gammal vän som hållt sig borta ett tag. Its complicated, som man säger på facebook.
jag ringde inte. inte den här gången heller.
maybee next time.

konstig relation det där. väldigt distanserad nu, men ändå jätteviktig och närvarande. jag förstår, men ändå inte.

nu ska jag beställa lite från bokrean!
bidra till att hålla konsumtionen uppe.

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.