its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

lördag 8 mars 2008

someplace nice.. make it nice



jag hade en kollega på mitt första jobb som var underbart bra!

hon hade fått för sig att hon inte hade gjort något / åstakommit något av värde i livet. Visst, jobbet var inte det mest creddiga.... eller roliga för den delen.
Men hon hade:
- 1 barn (numer minst ett ytterligare)
- hus
- sambo (tillika pappa till barnen)
- världens vänskap
- lycka!!!!

whats there not to like.

men så säker var hon att allt var ute, för sent, borta, poff.

jag var 18, precis gått klart gymnasiet, tagit första bästa jobb i väntan på pluggandets igångsättning.
hon skulle fylla 30 senare det året.

om jag har hälfen av det där hon hade (av de sakerna jag önskar), så blir jag chockartat glädjefylld.

undra vad hon gör nuförtiden?

undra vad jag gör nuförtiden???

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.