its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

fredag 8 februari 2008


joråSåAtt

en ny vecka nästan slut.
jäklar vad fort allt går.


i onsdags såg jag Vanilla Sky....igen.
jag får någon slags föräskelsekänslor av den.
IMPACT
big time!

"I'll tell you in another life, when we are both cats"

så bra. jag vet bara inte vem jag är förälskad i. Kanske Sofia. Eller är det Penelope Cruz? how could i know. det kanske är Marie fortfarande?
En kväll, och blev helt förtrollad. På hemvägen kändes det heeeeelt rätt.
jaja, vad ska man göra. jag tittar fortfarande efter henne på stan, på väg till jobbet, på krogen.
Borta.

jag ska på minisemester med bästaste Kalle och kollega J. Till norge till o med!
Vad händer där då? förutom att det är deras nationaldag, så spelar nick cave & the bad seeds.
Wiiiiiiiii!
äntligen, som Fylking skulle sagt.


PS. kollega J är ockaå bästaste. Han gör att vardagarna flyter ojojoj så fort. Jag är överaskad och glad. Han lär mig saker heeeela tidebn. inte bara om jobbet. Om allt. Han rockar!

Och idag kom M hem från the military... again.
i sommar vad det tio år sen vi gick ur grundskolan ihop.... och då var det 9 år tidigare vi började i samma klass. Och ett år innan dess i förskolan.
DET matters. Big time!

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.