its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

söndag 10 februari 2008

ge mig kaffe eller ge mig död

hooookey.
var på espressohouse nyss. visst är kaffet gott!
och jag är helt med på att det ok att plunsa ut 35kr för en bra och stor kaffe!
meh för guds skull. är det så att en smörgås med en liten kyklingbit i kostar 55 dineros????

är det så? ääääääääääää de sååååå?

japp, så är det ju.
vad har de hällt i smörgåsen? guld-jon-salt?
jag kanske bara är bitter... eller lite sur för att smörgåsen inte alls var sådär himla god som den såg ut.
de skulle nog skylla på lokalkonstnader.
kanske har de rätt.
kanske rånar de mig låååångsamt...oj så långsamt.
whatever.

nu är jag färdiggnälld... for now.

efter 2h kaffet med M&J är det läge för tok-städning resten av dan.


dagens album : Dinosaur Jr - Beyond

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.