its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

tisdag 24 augusti 2010

laughter



























Ord, under 1000 kilogram asfalt.
Det är vad detta är.

Under all den där tyngden är de ömsom vackra, ömsom vansinnigt fula.
På ett någon månad har jag genom uppenbart sjukt luddiga ord tydligen minskat besökarskaran här med nästan 75%.
Jag tänker att det är gott så.
Det här är inte för alla.
Är det här egentligen något för någon alls? En väldigt relevant fråga egentligen.
Men jag tror inte att jag bryr mig.
Längre.

Ni som läser får läsa, och vill ni inte så är det helt ok.
Jag tror inte att jag själv skulle följa den här marginaliserade bloggen.

Ibland kommer jag liksom ingen vart alls.
Som nu.

Men det där du sa tidigare idag.
Som ett slag i magen, fast värre.

Vad kan vara värre än att dö?
Jag vet.


.
.
.

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.