its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 7 januari 2010

Från förr

Ler lite åt gamla klasskompisar från grundskolan som blivit WT-3barns-morsor vid 26 (varje barn med olika pappor)

Ni vet:
- gillar Takida
- arbetar på jobb som de vantrivs med men säger:"klart det är jobbigt, det heter ju för bövölen JOBB"
- röstar på SD
- ser på Idol, och skriver hat-inlägg på väl vald kvällstidnings kommentars-fält om inte deras favvo 16-åriga Kareoke-sångare råkat vinna.
- menar att minst hälften av alla i världen är citat: "jävla idioter", och påpekar gärna detta så fort möjlighet ges.

Allt jag inte ville bli och är glad att jag sluppit.
Men vafan har jag gjort i 26 år?
Träffat någon jag vill skaffa barn med?
Nej, inte direkt.
Men jaaaaaag är inte bitter.
Eller kanske lite.
.
.
.

3 kommentarer:

bea sa...

"gillar takida"
säger allt

nej tack

S sa...

AAAAAAAAAH UNDERBART! Att någon annan äntligen skriver det jag tycker hahah

Fy fan. Det där är min största mardröm, alla kategorier
Fast jag har också lite ångest för det där att jag inte åstadkommit nåt..
Äh, eller nä. Jag är ju bara 22, du är iallafall 26... ;)

RoyalPostalService sa...

meh, nejnej, starta ingen åldersnoja hos mig. Nänä, gör inte det;)

Skönt att någon tänker som mig ibland iaf!

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.