its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

lördag 7 november 2009

Bara för dig.





Att förstå vad som händer.
Du är den personen ,som i särklass, har påverkat mig mest det senaste året.
Grejen är att du inte har en aning om det. Alls. Eller har du det?
Ibland tror jag det.

Men jag minns nästan allt som du har sagt till mig, eller någon annan i mitt sällskap. I ett helt år. Ett och ett halv kanske till o med.

Om jag sa det där till dig, då skulle du bli galet misstänksam, och misstro mig.
Men i det läget skulle du ha så fel.
Så himla fel.

Fast jag kanske redan har sagt det.
KANSKE.

Jag vet då rakt ingenting



.
.
.

2 kommentarer:

bea sa...

tänk om någon skulle tänka så högt om en själv. det hade varit fint det.

RoyalPostalService sa...

eller hur. Men man är så himla dålig på att säga såntdär till de som skulle behöva höra det.

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.