its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 15 oktober 2009

Kaosteori i praktiken

kaoskaoskaos

men det känns ganska bra, kan det stämma?
Det kanske bara handlar om att rikta energin åt ett annat håll.
Eller är det bara att blunda för problemen?
Men sak samma, bara problemen bleknar lite i kanten så är jag nöjd.

dagens musiktips (tillika resetips):

-Kashmir
-Kayman Islands
-Madagascar
-New York New York
-Panic(on the streets of London)
mmm, det var något om en ledsamhet i Göteborg också, men den glömde jag.

.
.
.

2 kommentarer:

Hallonet sa...

du skrev på min sida, det var säker länge sedan.. vet i ärlighetens namn inte när det var .. Det handlade om alaska Tänkte iallafall berätta för dig att du skrivet fintner ig och jag känen mig själv i dina olika fuderingar !Hade

RoyalPostalService sa...

Ojoj, vad skönt att jag inte är ensam om mina konstiga, vridna, fantasifulle funderingar

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.