its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

torsdag 10 september 2009

Va, vad sa du?






...men vad trodde du själv att skulle hända egentligen?


Du får inte ju inte fråga mig såntdär, det vet du väl.
Konversationen var inte lysande.
Du frågade, och jag svarade.

-"Jag tycker du är coolast i hela universum och jag vill helst kidnappa dig härifrån, från honom. Vi sticker till någon konstig ö som vi inte ens kan uttala, och där stannar vi tills äventyren tar slut. Ungefär så mycket gillar jag dig."

Du sa:
- "va, vad sa du?"
Du hörde inte riktigt i myllret på stället, det var ganska stökigt.

Jag sa:
- "Ehh, nä det var nog inget DuVetVadTror du om det här eller det där?"

End of story.



Igen: Jag vill att du förstår och inser.
Jag lånar litegrann en låt som jag hittade via en favvoblogg häromdan:
Den.säger.allt.


1 kommentar:

bea sa...

"jag bidar tiden och det kommer ta tid"
vi är lite i samma sits du och jag kanske. en förjävlajobbigskitsits.
men det är bara att vänta ut det. antar jag.

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.