its the highs and the lows

- Do you belive in miracles?

- Do you belive in miracles?
- Not really

fredag 4 januari 2008

trötta idéer, från strama kontor

ok.
Jag är tillbaka på jobbet.
ganska kul, en massa nytt folk som precis börjat. Trevliga sådana.
Men ovant att det är folk överallt, nästan alla skrivbord är upptagna, men det kanske är bättre än det tidigare halvtomma kontorslandskapet?

anyways.

jag skrev två låtar igår...nästan hela iaf. på piano tro det eller ej.
Vilken nytändning på pianofronten!!! Hittar klanger som jag aldrig rört mig runt tidigare.
spännande! inspirerande.

Jag försöker glömma en annsn sak.
men ändå inte, jag är glad att det gjordes, man SKA säga sånt. annars ångrar man sig,
i should know!

hon är/verkar vara tokigt cool, men en smula ointresserad bara. vad ska man göra.
uppåt och frammåt, det är vad man gör!

tjipp!

Inga kommentarer:

Om mig

Lyssnar ibland, pratar ibland.